. |
Hostel Loli |
Rezerwacja tylko telefonicznie lub on-line. |
Regulamin hostelu Loli Aktualizacja z dnia 01.04.2016r. 1.Rezerwacja jest równoznaczna z akceptacją regulaminu naszego hostelu. Rezerwacje przyjmujemy tylko on-line lub telefonicznie. 2.Nasz hostel nie posiada recepcji stacjonarnej. Recepcja mobilna przebywa w hostelu w godzinach 8**-23** z przerwami. W każdym momencie można skontaktować się z obsługą pod nr.tel.501 535 772 3.Chęć otrzymania faktury Vat należy zgłaszać obsłudze przy meldunku. 3.Doba hotelowa trwa od godz.15 do godz.11 następnego dnia. (możliwe dostosowanie godzin po porozumieniu z obsługą). 4.Zameldowania są dokonywane w godzinach od 15 do 20. (każdorazowo prosimy o poinformowanie obsługi o przyliżonej godzinie przybycia). Możliwe odstępstwa po uzgodnieniu z obsługą. 5.W celu zameldowania prosimy o przedstawienie dokumentu tożsamości ze zdjęciem. 6.Opłata za nocleg pobierana jest z góry zgodnie z aktualnym cennikiem i uwzględniając udzielone zniżki. 7.W razie niewykorzystania rezerwacji zaliczka wpłacona na jej poczet jest zwrotna jeśli zgłoszenie rezygnacji nastąpi na 24h przed planowanym dniem przybycia. Możliwe jest również przesunięcie rezerwacji na inny wolny termin. 8.W momencie zameldowania goście otrzymują klucze do pokoi oraz dostęp do części wspólnych hostelu. 9.Obsługa może odmówić zameldowania osoby która rażąco naruszyła regulamin lub zakłóciła funkcjonowanie hostelu. 10.Każda osoba zakłócająca spokój, bezpieczeństwo gości oraz obsługi lub poprawne funkcjonowanie hostelu zostanie natychmiast wyproszona bez możliwości zwrotu otrzymanej opłaty za nocleg. 11.Osoby odwiedzające gości powinny opuścić hostel do godz.22. 12.Prosimy o zachowywanie się w sposób nie zakłócający spokoju innych. W szczególności w godzinach 22**-6** . 13.Pod nieobecność gości pracownik wchodzi do pokoju w celu posprzątania. Rezygnację z tej usługi można w każdej chwili zgłosić obsłudze. 14.Każde uszkodzenie należy niezwłocznie zgłaszać obsłudze. W przypadku uszkodzeń dokonanych z ewidentnej winy gościa zostaje on pociągnięty do odpowiedzialności. Gdy uszkodzenie będzie niemożliwe do usunięcia przez obsługę – gość będzie ponosił koszt naprawy. W razie zatajenia uszkodzenia doliczona zostanie opłata karna w wysokości 100zł plus koszt naprawy. 15.Za rzeczy wartościowe pozostawione w pokojach nie ponosimy odpowiedzialności ale obsługa może przechować wartościowe przedmioty w sejfie. Każda kradzież jest zgłaszana na policję. 16.W pokojach obowiązuje zakaz palenia. Palaczy zapraszamy do loggi, znajdującej się obok kuchni lub na podwórko. 17.Bezwzględny zakaz wyrzucania czegokolwiek przez okno. 18.W przypadku zamawiania jedzenia na wynos np.pizza przypominamy, że dostawca pewnością będzie dzwonił na domofon i to w Państwa interesie jest mu otworzyć :-) . Życzymy udanego pobytu. |
U nas poczujesz się jak w domu :) |
Katowice, Polska |
Copyright 2016 by HOSTELLOLI©Wszelkie prawa zastrzeżone HOSTELLOLI |